Tegenrekening wijzigen
Wijzig de tegenrekening die u gebruikt voor stortingen en opnames
Omgeving voor beleggers in Robecofondsen
Hoe kunnen we u helpen?
Evi van Lanschot is onderdeel van Van Lanschot Kempen, die als bank de mogelijkheid heeft om transacties te verwerken. Daarom zijn we op 3 juni 2024 overgestapt van een Rabobankrekening naar een Van Lanschot Kempen rekening voor de verwerking van uw stortingen en opnames.
Dit zijn de gegevens van de rekening:
IBAN: NL 79 FVLB 0699 2222 22
Ten name van: Van Lanschot Kempen inzake Evi.
Wilt u een storting doen, gebruik dan ons rekeningnummer NL 79 FVLB 0699 2222 22. Zet in de omschrijving het nummer van uw Evi beleggingsrekening.
Een fonds aankopen kan eenvoudig en zonder transactiekosten via uw persoonlijke omgeving. U selecteert hiervoor links in het menu Rekening -> Kopen. Kies het fonds dat u wilt kopen en vul het gewenste bedrag in. U kunt de koop betalen vanaf het spaarsaldo of via iDEAL. Let op de standaardlimiet voor overboeken via IDEAL. Wilt u een groot bedrag inleggen? Dan dient u de opdracht te bevestigen (via de ING scanner, Rabo scanner, e.dentifier ect.) U kunt de daglimiet ook tijdelijk verhogen via de bank-app.
Vanuit de internetomgeving van uw bank kunt u een bedrag overboeken. Volg hiervoor de volgende stappen:
• Controleer de fondsverdeling van uw beleggingsrekening. Pas eventueel de fondsverdeling aan via Rekening, Instellingen wijzigen, Fondsverdeling.
• Via uw eigen bankomgeving kunt u nu de overboeking uitvoeren. Gebruik hiervoor onderstaande gegevens:
IBAN: NL79 FVLB 0699 2222 22
Ten name van: Van Lanschot Kempen inzake EVI
Omschrijving of betreft: Vul hier alleen het nummer van uw Evi beleggingsrekening in.
Het gestorte bedrag wordt vervolgens belegd volgens de ingestelde fondsverdeling.
Het bedrag dat u kunt opnemen kan lager zijn dan uw spaartegoed vanwege gereserveerde dienstverleningskosten. Daarnaast hebben opbrengsten uit verkopen een verwerkingstijd van 3 tot 4 werkdagen voordat ze kunnen worden opgenomen.
Een geblokkeerde rekening kunt u deblokkeren door uw gegevens bij te werken. Hiervoor staat een mededeling voor u klaar in uw persoonlijke omgeving. Na het doorlopen van de stappen controleren wij de gegevens. Het kan enkele dagen duren voordat de blokkade daarna kan worden opgeheven.
Tweestapsverificatie voorkomt dat anderen toegang krijgen tot uw beleggingsrekening. Zelfs als ze het wachtwoord weten. Zo werkt het instellen:
Gekoppeld apparaat
U koppelt uw smartphone aan de rekening. Wij weten vervolgens dat het apparaat van u is en dat wij het kunnen gebruiken om de inlog te verifiëren.
Gekoppeld telefoonnummer
Stel een vertrouwd mobiel telefoonnummer in. Op dit nummer ontvangt u verificatiecodes via SMS. Een verificatiecode is een tijdelijke code die naar uw telefoonnummer wordt verstuurd. Het gekoppelde telefoonnummer gebruiken wij ter verificatie op het moment dat u geen toegang meer hebt tot de Inlog app. Nadat tweestapsverificatie is ingesteld moet u bij elke inlogpoging toegang tot uw apparaat/telefoonnummer hebben.
Niet bij uw rekening kunnen is vervelend. Controleer daarom of u het juiste e-mailadres gebruikt. Bij twijfel over de inloggegevens kunt u het beste een nieuw wachtwoord aanvragen. Lukt het nog steeds niet? Lees meer.
In uw persoonlijke omgeving kunt u Maandbeleggen per rekening instellen. Selecteer in het menu Maandbeleggen, kies een maandbedrag, kies een fondsverdeling, stel de machtiging in.
Klik rechtsonder op de tekstballon om een chat te starten.
80% vindt direct antwoord via de virtuele assistent van Evi van Lanschot
Houd rekening met een wachttijd
Hier vindt u uw geselecteerde fondsen. Bekijk uw selectie en koop uw fondsen eenvoudig aan.
Sluiten