Evi-Robecopagina's

Omgeving voor beleggers in Robecofondsen

Service & Contact

Hoe kunnen we u helpen?

Veelgestelde vragen

  • Een fonds aankopen kan eenvoudig en zonder transactiekosten via uw persoonlijke omgeving. U selecteert hiervoor links in het menu Rekening -> Kopen. Kies het fonds dat u wilt kopen en vul het gewenste bedrag in. U kunt de koop betalen vanaf het spaarsaldo of via iDEAL. Let op de standaardlimiet voor overboeken via IDEAL. Wilt u een groot bedrag inleggen? Dan dient u de opdracht te bevestigen (via de ING scanner, Rabo scanner, e.dentifier ect.) U kunt de daglimiet ook tijdelijk verhogen via de bank-app.

  • Vanuit de internetomgeving van uw bank kunt u een bedrag overboeken. Volg hiervoor de volgende stappen:

    • Controleer de fondsverdeling van uw beleggingsrekening. Pas eventueel de fondsverdeling aan via Rekening, Instellingen wijzigen, Fondsverdeling.
    • Via uw eigen bankomgeving kunt u nu de overboeking uitvoeren. Gebruik hiervoor onderstaande gegevens:
    IBAN: NL79 FVLB 0699 2222 22
    Ten name van: Van Lanschot Kempen inzake EVI
    Omschrijving of betreft: Vul hier alleen het nummer van uw Evi beleggingsrekening in.

    Het gestorte bedrag wordt vervolgens belegd volgens de ingestelde fondsverdeling.

  • Het bedrag dat u kunt opnemen kan lager zijn dan uw spaartegoed vanwege gereserveerde dienstverleningskosten. Daarnaast hebben opbrengsten uit verkopen een verwerkingstijd van 3 tot 4 werkdagen voordat ze kunnen worden opgenomen.

  • Een geblokkeerde rekening kunt u deblokkeren door uw gegevens bij te werken. Hiervoor staat een mededeling voor u klaar in uw persoonlijke omgeving. Na het doorlopen van de stappen controleren wij de gegevens. Het kan enkele dagen duren voordat de blokkade daarna kan worden opgeheven.

  • Tweestapsverificatie voorkomt dat anderen toegang krijgen tot uw beleggingsrekening. Zelfs als ze het wachtwoord weten. Zo werkt het instellen:

    Gekoppeld apparaat
    U koppelt uw smartphone aan de rekening. Wij weten vervolgens dat het apparaat van u is en dat wij het kunnen gebruiken om de inlog te verifiëren.

    Gekoppeld telefoonnummer
    Stel een vertrouwd mobiel telefoonnummer in. Op dit nummer ontvangt u verificatiecodes via SMS. Een verificatiecode is een tijdelijke code die naar uw telefoonnummer wordt verstuurd. Het gekoppelde telefoonnummer gebruiken wij ter verificatie op het moment dat u geen toegang meer hebt tot de Inlog app. Nadat tweestapsverificatie is ingesteld moet u bij elke inlogpoging toegang tot uw apparaat/telefoonnummer hebben.

  • Niet bij uw rekening kunnen is vervelend. Controleer daarom of u het juiste e-mailadres gebruikt. Bij twijfel over de inloggegevens kunt u het beste een nieuw wachtwoord aanvragen. Lukt het nog steeds niet? Lees meer.

  • In uw persoonlijke omgeving kunt u Maandbeleggen per rekening instellen. Selecteer in het menu Maandbeleggen, kies een maandbedrag, kies een fondsverdeling, stel de machtiging in.

Virtuele assistent van Evi van Lanschot

  • 24/7 beschikbaar
  • Direct hulp bij het vinden van uw antwoord
  • Of maak een terugbelafspraak

Klik rechtsonder op de tekstballon om een chat te starten.

Niet gevonden wat u zocht?

Vraag het via de chat

80% vindt direct antwoord via de virtuele assistent van Evi van Lanschot

Stuur een e-mail

Binnen 5 dagen antwoord

Stuur een e-mail

Bel ons

Houd rekening met een wachttijd

Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Uw fondsen hebben een risico van 7 of minder

Klik op de link "Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Geselecteerde fondsen

Hier vindt u uw geselecteerde fondsen. Bekijk uw selectie en koop uw fondsen eenvoudig aan.

Sluiten