Evi-Robecopagina's

Omgeving voor beleggers in Robecofondsen

Apps

De Inlog app is de veiligste manier om in te loggen en toegang te krijgen tot uw persoonlijke omgeving. Met de Identificatie app identificeert u uzelf eenvoudig online.

Veelgestelde vragen

  • Download de Inlog App via de App Store of de Google Play Store. Vervolgens koppelt u de nieuwe telefoon als vertrouwd apparaat in uw persoonlijke omgeving via Persoonsgegevens, tweestapsverificatie.

  • Dat kan. Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens. Kies vervolgens voor 'tweestapsverificatie'. Volg de stappen en voeg een vertrouwd apparaat toe.

  • Log in met uw e-mail en wachtwoord. Wacht enkele minuten tot de optie 'Lukt het niet? Klik hier om een sms te ontvangen' in beeld komt. Kies voor deze optie. Nu ontvangt u een sms-code op het gekoppelde apparaat waarmee u kunt inloggen. Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens. Kies voor 'tweestapsverificatie'. Verwijder het gekoppelde apparaat. Verwijder de Inlog app op uw telefoon. Voeg vervolgens weer een gekoppeld apparaat toe en download de Inlog App om deze opnieuw in te stellen.

  • Welke situatie is van toepassing?

    U hebt toegang tot de oude telefoon en de Inlog app.
    Gebruik dan eenmalig deze telefoon om in te loggen. Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Verwijder het gekoppelde apparaat en koppel een nieuw vertrouwd apparaat. U kunt met een sms-code inloggen op uw rekening. Na inloggen met uw e-mail en wachtwoord verschijnt na 10 seconden de sms-optie in beeld. Kies voor deze optie en vul de sms-code in.

    U bent ingelogd.
    Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Verwijder het gekoppelde apparaat en koppel een nieuw vertrouwd apparaat.

  • Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u tweestapsverificatie niet meer kunt gebruiken. De Inlog app is verwijderd van uw telefoon, u hebt een nieuwe telefoon, of er is om een andere reden iets veranderd in de koppeling van uw telefoon aan de rekening. In dit geval dient u de Inlog app opnieuw te koppelen. Dit doet u door met een SMS-code in te loggen op uw rekening.

    • Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
    • Na 10 seconden verschijnt de SMS-optie onderin beeld.
    • Kies voor deze optie en vul de ontvangen SMS-code in.
    • U bent nu ingelogd.
    • Ga naar Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie.
    • Verwijder hier het gekoppelde apparaat.
    • Klik op toevoegen en koppel vervolgens opnieuw een vertrouwd apparaat.

  • Indien u problemen ondervindt met onze website of één van onze apps, is het goed om na te gaan of de door u gebruikte browser wordt ondersteund. Controleer uw browserversie aan de hand van dit overzicht.

  • Veel problemen worden veroorzaakt door software instellingen op het apparaat, de browser, het besturingssysteem of de internetverbinding. Gebruik de nieuwste versie van de Inlog app: Open de Apple App Store of Google Play store. Zoek naar de Inlog app. Staat er updaten of werk bij, dan hebt u niet de nieuwste versie. Update de app en probeer het nogmaals. Controleer uw browserversie aan de hand van dit overzicht.

Inlog app

  • Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u tweestapsverificatie niet meer kunt gebruiken. De Inlog app is verwijderd van uw telefoon, u hebt een nieuwe telefoon, of er is om een andere reden iets veranderd in de koppeling van uw telefoon aan de rekening. In dit geval dient u de Inlog app opnieuw te koppelen. Dit doet u door met een SMS-code in te loggen op uw rekening.

    • Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
    • Na 10 seconden verschijnt de SMS-optie onderin beeld.
    • Kies voor deze optie en vul de ontvangen SMS-code in.
    • U bent nu ingelogd.
    • Ga naar Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie.
    • Verwijder hier het gekoppelde apparaat.
    • Klik op toevoegen en koppel vervolgens opnieuw een vertrouwd apparaat.

  • Om een QR-code te kunnen scannen logt u eerst in op uw rekening. Tijdens het instellen van tweestapsverificatie krijgt u de mogelijkheid om een QR-code te scannen. Hebt u tweestapsverificatie al ingesteld? Log dan in met de sms-code op uw rekening. Koppel vervolgens de Inlog app via Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Hier kunt u de QR-code scannen.

  • Inloggen met de Inlog App bestaat uit 3 stappen:

    1. Log in op uw rekening met uw e-mailadres en wachtwoord.
    2. Bevestig op uw smartphone.
    3. U bent ingelogd.

    Hoe u de Inlog App instelt leest u hier.

  • Dat kan in uw persoonlijke omgeving via Mijn gegevens, Persoonsgegevens. Hier kunt u het gekoppelde apparaat en telefoonnummer wijzigen.

  • Geen toegang meer tot uw smartphone? Dat is heel vervelend! Dan is het belangrijk om te weten of u het gekoppelde mobiele nummer nog kunt gebruiken. Kies welke situatie van toepassing is: u hebt toegang tot uw mobiele nummer: In dit geval kunt u met een sms-code inloggen in uw persoonlijke omgeving. Kies voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Verwijder het gekoppelde apparaat en koppel een nieuw vertrouwd apparaat. U hebt geen toegang meer tot uw mobiele nummer: Neem contact op. Fraude melden? Twijfelt u, of ziet u verdachte e-mails of transacties? Neem contact op.

  • Welke situatie is van toepassing?

    U hebt toegang tot de oude telefoon en de Inlog app.
    Gebruik dan eenmalig deze telefoon om in te loggen. Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Verwijder het gekoppelde apparaat en koppel een nieuw vertrouwd apparaat. U kunt met een sms-code inloggen op uw rekening. Na inloggen met uw e-mail en wachtwoord verschijnt na 10 seconden de sms-optie in beeld. Kies voor deze optie en vul de sms-code in.

    U bent ingelogd.
    Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Verwijder het gekoppelde apparaat en koppel een nieuw vertrouwd apparaat.

  • Welke situatie is van toepassing?

    U hebt toegang tot uw gekoppelde apparaat en de Inlog App.
    Gebruik het gekoppelde apparaat om in te loggen in uw persoonlijke omgeving. Kies voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Hier kunt u het telefoonnummer wijzigen.

    U hebt geen toegang meer tot het gekoppelde apparaat en telefoonnummer.
    Neem contact op.

  • De sms-code bestaat uit 6 cijfers, het kan een minuut duren voordat u deze ontvangt op uw telefoon. Duurt het langer dan een minuut dan krijgt u de mogelijkheid om de sms-code opnieuw te versturen. Let erop dat u de laatst verstuurde sms-code gebruikt.

    Ontvangt u geen sms-code?
    • Controleer of u het juiste telefoonnummer invoert.
    • Controleer of u voldoende bereik hebt.
    • Blokkeert uw telefoon sms-berichten van onbekende nummers? Wijzig dan de instellingen.
    • Start uw telefoon opnieuw op.
    • Kijk op de website van de telefoonaanbieder of er storingen zijn.

    Ontvangt u de sms-code nog steeds niet? Neem contact op.

  • Log in op uw persoonlijke omgeving en kies voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens. Hier kunt u het telefoonnummer wijzigen.

  • Controleer de sms-toegangscode, deze bestaat uit 6 cijfers. Controleer of u de laatst verstuurde sms-code gebruikt. U kunt de sms-code opnieuw versturen.

  • Download de Inlog App via de App store of de Google Play Store. Vervolgens koppelt u de nieuwe telefoon als vertrouwd apparaat in uw persoonlijke omgeving via Persoonsgegevens, tweestapsverificatie.

  • Dat kan niet. Aan iedere inlog kunt u één vertrouwd apparaat koppelen.

  • Veel problemen worden veroorzaakt door software instellingen op het apparaat, de browser, het besturingssysteem of de internetverbinding. Gebruik de nieuwste versie van de Inlog app: Open de Apple App Store of Google Play store. Zoek naar de Inlog app. Staat er updaten of werk bij, dan hebt u niet de nieuwste versie. Update de app en probeer het nogmaals.

  • Dat kan. Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens. Kies vervolgens voor 'tweestapsverificatie' en verwijder het gekoppelde apparaat.

  • Dat kan. Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens. Kies vervolgens voor 'tweestapsverificatie'. Volg de stappen en voeg een vertrouwd apparaat tow.

  • Log in met uw e-mail en wachtwoord. Wacht enkele minuten tot de optie 'Lukt het niet? Klik hier om een sms te ontvangen' in beeld komt. Kies voor deze optie. Nu ontvangt u een sms-code op het gekoppelde apparaat waarmee u kunt inloggen. Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens. Kies voor 'tweestapsverificatie'. Verwijder het gekoppelde apparaat. Verwijder de Inlog app op uw telefoon. Voeg vervolgens weer een gekoppeld apparaat toe en download de Inlog App om deze opnieuw in te stellen.

Identificatie app

  • Veelgestelde vragen, hulp en handleidingen vindt u hier.

Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Uw fondsen hebben een risico van 7 of minder

Klik op de link "Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Geselecteerde fondsen

Hier vindt u uw geselecteerde fondsen. Bekijk uw selectie en koop uw fondsen eenvoudig aan.

Sluiten