Evi-Robecopagina's

Omgeving voor beleggers in Robecofondsen

Apps

Mijn Evi-app

  • Hebt u zelf in de Google Play Store of App store gezocht naar de Mijn Evi-app? Dan hebt u mogelijk een andere Evi-app geïnstalleerd, waarin u met rekeningnummer moet inloggen. Als dat het geval is, verwijder dan deze app en download de Mijn Evi-app met de omschrijving “Mijn Evi". In deze app logt u in met uw e-mailadres en uw wachtwoord.

  • Androidgebruikers moeten zelf de Mijn Evi-app installeren en activeren. Nadat u succesvol de nieuwe Mijn Evi-app heeft geactiveerd kunt u zelf de inlog-app verwijderen. Gebruikt u een iOS-telefoon dan wordt de inlog-app automatisch vervangen door de nieuwe Mijn Evi-app, tenzij u automatisch updaten heeft uitgezet. Is dat laatste het geval, download dan de nieuwe Mijn Evi-app uit de App Store of ga naar uw updates. De Mijn Evi-app vervangt dan de huidige inlog-app.

  • De nieuwe Mijn Evi-app voor Androidgebruikers is opnieuw gebouwd volgens de laatste techniek, het is geen update van de huidige inlog-app. Androidgebruikers moeten daarom zelf de Mijn Evi-app installeren en activeren. Gebruikt u een iOS-telefoon dan wordt de inlog-app automatisch vervangen door de nieuwe Mijn Evi-app, tenzij u automatisch updaten heeft uitgezet. Is dat laatste het geval, download dan de nieuwe Mijn Evi-app uit de App Store. Deze vervangt dan de huidige inlog-app.

  • Met de huidige inlog-app logt u in op een mobiele website. Informatiepagina's, zoals de koersenpagina of productinformatiepagina's, worden geopend in een nieuw scherm met een eigen navigatie. Sommige gebruikers vinden dit verwarrend. De Mijn Evi-app lost dit op door de pagina's binnen de app te openen, wat zorgt voor een prettigere ervaring. Met de Mijn Evi-app kunt u gemakkelijk gebruikmaken van de functies op uw telefoon, zoals het instellen van meldingen. Daarnaast zorgt de app ervoor dat verbeteringen sneller kunnen worden doorgevoerd op basis van feedback van gebruikers.

  • Nee, de Mijn Evi-app vervangt de huidige inlog-app. De huidige inlog-app verdwijnt binnenkort en wordt niet langer bijgewerkt.

  • Bent u Androidgebruiker, dan kunt u beide apps gebruiken. Maar de huidige inlog-app verdwijnt binnenkort. Als u wilt inloggen op uw computer, dan ontvangt u de melding om te bevestigen alleen in de Mijn Evi-app.

  • De huidige inlog app verdwijnt op termijn, we hebben hiervoor nog geen exacte datum bepaald. We raden u aan om niet te wachten met het downloaden en activeren van de nieuwe Mijn Evi-app. Zo profiteert u meteen van het verbeterde gebruiksgemak en bent u er altijd zeker van dat de nieuwste functionaliteit voor u beschikbaar is.

  • Als u op uw computer wilt inloggen op uw persoonlijke omgeving moet u daarvoor akkoord geven op uw telefoon. Dat doet u nu met de inlog-app en straks met de Mijn Evi-app. Voor de rest verandert er niets voor u.

  • Een geïnstalleerde app verwijderen werkt als volgt

    • Open de Google Play Store-app.
    • Tik rechtsboven op het profielicoon.
    • Tik op Apps en apparaten beheren. Beheren.
    • Tik op de naam van de app die u wilt verwijderen.
    • Tik op Verwijderen.

Inlog app (De Mijn Evi-app vervangt de Inlog App)

  • Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u tweestapsverificatie niet meer kunt gebruiken. De Inlog app is verwijderd van uw telefoon, u hebt een nieuwe telefoon, of er is om een andere reden iets veranderd in de koppeling van uw telefoon aan de rekening. In dit geval dient u de Inlog app opnieuw te koppelen. Dit doet u door met een SMS-code in te loggen op uw rekening.

    • Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
    • Na 10 seconden verschijnt de SMS-optie onderin beeld.
    • Kies voor deze optie en vul de ontvangen SMS-code in.
    • U bent nu ingelogd.
    • Ga naar Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie.
    • Verwijder hier het gekoppelde apparaat.
    • Klik op toevoegen en koppel vervolgens opnieuw een vertrouwd apparaat.

  • Om een QR-code te kunnen scannen logt u eerst in op uw rekening. Tijdens het instellen van tweestapsverificatie krijgt u de mogelijkheid om een QR-code te scannen. Hebt u tweestapsverificatie al ingesteld? Log dan in met de sms-code op uw rekening. Koppel vervolgens de Inlog app via Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Hier kunt u de QR-code scannen.

  • Inloggen met de Inlog App bestaat uit 3 stappen:

    1. Log in op uw rekening met uw e-mailadres en wachtwoord.
    2. Bevestig op uw smartphone.
    3. U bent ingelogd.

    Hoe u de Inlog App instelt leest u hier.

  • Dat kan in uw persoonlijke omgeving via Mijn gegevens, Persoonsgegevens. Hier kunt u het gekoppelde apparaat en telefoonnummer wijzigen.

  • Geen toegang meer tot uw smartphone? Dat is heel vervelend! Dan is het belangrijk om te weten of u het gekoppelde mobiele nummer nog kunt gebruiken. Kies welke situatie van toepassing is: u hebt toegang tot uw mobiele nummer: In dit geval kunt u met een sms-code inloggen in uw persoonlijke omgeving. Kies voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Verwijder het gekoppelde apparaat en koppel een nieuw vertrouwd apparaat. U hebt geen toegang meer tot uw mobiele nummer: Neem contact op. Fraude melden? Twijfelt u, of ziet u verdachte e-mails of transacties? Neem contact op.

  • Welke situatie is van toepassing?

    U hebt toegang tot de oude telefoon en de Inlog app.
    Gebruik dan eenmalig deze telefoon om in te loggen. Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Verwijder het gekoppelde apparaat en koppel een nieuw vertrouwd apparaat. U kunt met een sms-code inloggen op uw rekening. Na inloggen met uw e-mail en wachtwoord verschijnt na 10 seconden de sms-optie in beeld. Kies voor deze optie en vul de sms-code in.

    U bent ingelogd.
    Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Verwijder het gekoppelde apparaat en koppel een nieuw vertrouwd apparaat.

  • Welke situatie is van toepassing?

    U hebt toegang tot uw gekoppelde apparaat en de Inlog App.
    Gebruik het gekoppelde apparaat om in te loggen in uw persoonlijke omgeving. Kies voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Hier kunt u het telefoonnummer wijzigen.

    U hebt geen toegang meer tot het gekoppelde apparaat en telefoonnummer.
    Neem contact op.

  • De sms-code bestaat uit 6 cijfers, het kan een minuut duren voordat u deze ontvangt op uw telefoon. Duurt het langer dan een minuut dan krijgt u de mogelijkheid om de sms-code opnieuw te versturen. Let erop dat u de laatst verstuurde sms-code gebruikt.

    Ontvangt u geen sms-code?
    • Controleer of u het juiste telefoonnummer invoert.
    • Controleer of u voldoende bereik hebt.
    • Blokkeert uw telefoon sms-berichten van onbekende nummers? Wijzig dan de instellingen.
    • Start uw telefoon opnieuw op.
    • Kijk op de website van de telefoonaanbieder of er storingen zijn.

    Ontvangt u de sms-code nog steeds niet? Neem contact op.

  • Log in op uw persoonlijke omgeving en kies voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens. Hier kunt u het telefoonnummer wijzigen.

  • Controleer de sms-toegangscode, deze bestaat uit 6 cijfers. Controleer of u de laatst verstuurde sms-code gebruikt. U kunt de sms-code opnieuw versturen.

  • Dat kan niet. Aan iedere inlog kunt u één vertrouwd apparaat koppelen.

  • Veel problemen worden veroorzaakt door software instellingen op het apparaat, de browser, het besturingssysteem of de internetverbinding. Gebruik de nieuwste versie van de Inlog app: Open de Apple App Store of Google Play store. Zoek naar de Inlog app. Staat er updaten of werk bij, dan hebt u niet de nieuwste versie. Update de app en probeer het nogmaals.

  • Dat kan. Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens. Kies vervolgens voor 'tweestapsverificatie' en verwijder het gekoppelde apparaat.

  • Log in met uw e-mail en wachtwoord. Wacht enkele minuten tot de optie 'Lukt het niet? Klik hier om een sms te ontvangen' in beeld komt. Kies voor deze optie. Nu ontvangt u een sms-code op het gekoppelde apparaat waarmee u kunt inloggen. Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens. Kies voor 'tweestapsverificatie'. Verwijder het gekoppelde apparaat. Verwijder de Inlog app op uw telefoon. Voeg vervolgens weer een gekoppeld apparaat toe en download de Inlog App om deze opnieuw in te stellen.

Identificatie app

  • Veelgestelde vragen, hulp en handleidingen vindt u hier.

Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Uw fondsen hebben een risico van 7 of minder

Klik op de link "Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Geselecteerde fondsen

Hier vindt u uw geselecteerde fondsen. Bekijk uw selectie en koop uw fondsen eenvoudig aan.

Sluiten