Evi-Robecopagina's

Omgeving voor beleggers in Robecofondsen

Service & Contact > Mijn account en inloggen

Mijn account en inloggen

Inloggen bij Evi van Lanschot bestaat uit twee stappen. U logt in met uw e-mailadres en wachtwoord. De Inlog app vraagt om de inlog te bevestigen op uw smartphone. Vervolgens wijzigt u eenvoudig online uw gegevens.

5 veelgestelde vragen

  • Onder het wachtwoordveld op de inlogpagina staat ‘wachtwoord vergeten’, klik hierop. Vul uw e-mailadres in en klik op versturen. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met een bevestigingslink om een nieuw wachtwoord aan te maken. Niet ontvangen? Controleer de spam of ongewenste e-mail folder.

  • Tweestapsverificatie voorkomt dat anderen toegang krijgen tot uw beleggingsrekening. Zelfs als ze het wachtwoord weten. Zo werkt het instellen:

    Gekoppeld apparaat
    U koppelt uw smartphone aan de rekening. Wij weten vervolgens dat het apparaat van u is en dat wij het kunnen gebruiken om de inlog te verifiëren.

    Gekoppeld telefoonnummer
    Stel een vertrouwd mobiel telefoonnummer in. Op dit nummer ontvangt u verificatiecodes via SMS. Een verificatiecode is een tijdelijke code die naar uw telefoonnummer wordt verstuurd. Het gekoppelde telefoonnummer gebruiken wij ter verificatie op het moment dat u geen toegang meer hebt tot de Inlog app. Nadat tweestapsverificatie is ingesteld moet u bij elke inlogpoging toegang tot uw apparaat/telefoonnummer hebben.

  • Een e-mailadres en een wachtwoord. Het e-mailadres komt overeen met het adres waarop u alle e-mails van Evi van Lanschot ontvangt. Vervolgens vragen wij om de inlog te bevestigen via de Inlog app. Ga naar de inlogpagina.

  • Via Persoonsgegevens, Wachtwoord in uw persoonlijke omgeving stelt u eenvoudig een nieuw wachtwoord in.

  • Niet bij uw rekening kunnen is vervelend. Controleer daarom of u het juiste e-mailadres gebruikt. Bij twijfel over de inloggegevens kunt u het beste een nieuw wachtwoord aanvragen. Lukt het nog steeds niet? Bekijk hier de meest voorkomende oplossingen.

Inloggen

  • Een e-mailadres en een wachtwoord. Het e-mailadres komt overeen met het adres waarop u alle e-mails van Evi van Lanschot ontvangt. Vervolgens vragen wij om de inlog te bevestigen via de Inlog app. Ga naar de inlogpagina.

  • Meer informatie en antwoorden op veelgestelde vragen vindt u op de tweestapsverificatie instellen pagina.

  • Uit ervaring weten wij dat dit vaak veroorzaakt wordt door het gebruik van onjuiste inloggegevens. Als u twijfelt over de inloggegevens adviseren wij om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

  • Niet bij uw rekening kunnen is vervelend. Controleer daarom of u het juiste e-mailadres gebruikt. Bij twijfel over de inloggegevens kunt u het beste een nieuw wachtwoord aanvragen. Lukt het nog steeds niet? Bekijk hier de meest voorkomende oplossingen.

Tweestapsverificatie instellen

  • Tweestapsverificatie voorkomt dat anderen toegang krijgen tot uw beleggingsrekening. Zelfs als ze het wachtwoord weten. Zo werkt het instellen:

    Gekoppeld apparaat
    U koppelt uw smartphone aan de rekening. Wij weten vervolgens dat het apparaat van u is en dat wij het kunnen gebruiken om de inlog te verifiëren.

    Gekoppeld telefoonnummer
    Stel een vertrouwd mobiel telefoonnummer in. Op dit nummer ontvangt u verificatiecodes via SMS. Een verificatiecode is een tijdelijke code die naar uw telefoonnummer wordt verstuurd. Het gekoppelde telefoonnummer gebruiken wij ter verificatie op het moment dat u geen toegang meer hebt tot de Inlog app. Nadat tweestapsverificatie is ingesteld moet u bij elke inlogpoging toegang tot uw apparaat/telefoonnummer hebben.

  • U kunt tweestapsverificatie instellen in uw persoonlijke omgeving via Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie

  • Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u tweestapsverificatie niet meer kunt gebruiken. De Inlog app is verwijderd van uw telefoon, u hebt een nieuwe telefoon, of er is om een andere reden iets veranderd in de koppeling van uw telefoon aan de rekening. In dit geval dient u de Inlog app opnieuw te koppelen. Dit doet u door met een SMS-code in te loggen op uw rekening.

    • Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
    • Na 10 seconden verschijnt de SMS-optie onderin beeld.
    • Kies voor deze optie en vul de ontvangen SMS-code in.
    • U bent nu ingelogd.
    • Ga naar Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie.
    • Verwijder hier het gekoppelde apparaat.
    • Klik op toevoegen en koppel vervolgens opnieuw een vertrouwd apparaat.

  • Wanneer verificatie in twee stappen is ingesteld, is uw beleggingsrekening beter beveiligd. U gebruikt dan twee verschillende middelen om in te loggen. Inloggen ziet er dan als volgt uit: U logt in op uw rekening met een e-mail en wachtwoord combinatie. De Inlog app vraagt om bevestiging op uw smartphone. Na bevestiging op uw smartphone bent u ingelogd.

  • Veel problemen worden veroorzaakt door software instellingen op uw apparaat, browser, besturingssysteem of internetverbinding. Hieronder een aantal veelvoorkomende problemen:

    • Wis oude cookies. Soms kunt u niet inloggen omdat de computer oude cookies heeft opgeslagen.
    • Test of het aan de internetverbinding ligt.
    • Schakel WiFi uit en probeer of het met uw mobiele internetverbinding wel lukt.
    • Controleer datum en tijd van uw apparaten De datum en tijd van uw apparaten moeten beide op ‘automatisch’ zijn ingesteld. Pas dit aan en probeer het opnieuw.

  • Hebt u geen smartphone? Kies dan voor de optie 'Ik heb geen smartphone'. Zo stelt u tweestapsverificatie met een SMS-code in.

  • De veiligste manier van inloggen, is het inloggen met behulp van de Inlog app. Wanneer u één telefoon voor beide rekeninghouders wilt gebruiken, kunt u kiezen voor de volgende optie: Eén telefoon gebruiken voor twee rekeninghouders.

  • De SMS toegangscode bestaat uit 6 cijfers. Het kan tot 1 minuut duren voordat u deze SMS code ontvangt op uw telefoon. Duurt het langer dan 1 minuut? Vraag dan de SMS-code opnieuw aan. Let erop dat u de laatst verstuurde SMS code gebruikt.

    SMS code niet ontvangen?
    • Controleer of het telefoonnummer klopt.
    • Controleer of u voldoende bereik hebt.
    • Blokkeert uw telefoon SMS berichten van onbekende nummers, wijzig dan de instellingen.
    • Zet de telefoon uit en weer aan; daarmee wordt het toestel opnieuw aangemeld op het netwerk en dat lost in veel gevallen het probleem op.
    • Kijk op de website van uw telefoonaanbieder of er storingen zijn.
    • Controleer of uw SMS inbox vol zit. Als uw inbox vol is, kunnen er geen sms'jes worden afgeleverd.
    • Controleer of de telefoon op vliegtuigstand staat.

  • Een QR-code is een zwartwit plaatje dat digitale informatie bevat. Een smartphone kan deze code zelf herkennen. Scant u een QR code, dan wordt u meteen doorgestuurd naar de juiste plaats. Dat scheelt intypen van lange internetadressen.

  • Met een iPhone:

    • Open de camera app.
    • Gebruik de camera achter op het toestel, niet de selfie camera.
    • Doe nu net alsof u een foto maakt van de QR-code.
    • Zorg dat de QR-code goed in beeld is. De iPhone probeert de code te herkennen.
    • Vervolgens verschijnt er een melding bovenaan het scherm van uw iPhone.
    • Tik op de melding en u gaat naar het scherm waar u de Inlog App kunt downloaden.

    Met een Android telefoon:

    • Een QR-code scant u met behulp van de app Google Lens. Staat deze nog niet op uw telefoon dan kunt u de Google Lens app downloaden in de Play Store.
    • Google Lens is geïnstalleerd.
    • Open de camera app op uw telefoon.
    • Richt de camera op de QR-code alsof u een foto probeert te maken. Zorg dat de QR-code volledig in beeld is.
    • Het toestel probeert de code te herkennen. Er verschijnt een melding in het scherm.
    • Tik op de melding en u gaat naar het scherm waar u de Inlog App kunt downloaden.

  • Dit is op dit moment niet mogelijk.

  • Dan kunt u een nieuw vertrouwd apparaat koppelen. Hebt u de app al geïnstalleerd dan leest u hier hoe u dit kunt doen.

  • Ja, u kunt u de nieuwe telefoon koppelen in uw persoonlijke omgeving via Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie.

  • Als u er niet uitkomt, neem dan contact op.

Persoonsgegevens

  • Wanneer u klant bij ons bent gebruiken wij uw persoonsgegevens. We hebben persoonsgegevens nodig voor de overeenkomst die wij sluiten. Maar ook om ervoor te zorgen dat u veilig belegt bij ons. Evi van Lanschot gaat zorgvuldig om met uw gegevens en zorgt ervoor dat elke verwerking van gegevens voldoet aan de toepasselijke wet- en regelgeving. Bezoek voor meer informatie de privacy en veiligheid pagina.

  • De informatie die u bij ons aanlevert slaan wij op in ons administratiesysteem. Lees voor meer informatie onze privacy en veiligheid pagina.

  • Wij zijn voor de belastingdienst verplicht om rekeninggegevens te bewaren tot 7 jaar na het beëindigen van de rekening. Daarna verwijderen wij automatisch uw gegevens. Bent u geen rekeninghouder dan verwijderen we uw gegevens 12 maanden na vastlegging van de gegevens of eerder als u dat aan ons verzoekt.

Wachtwoorden

  • Via Persoonsgegevens, Wachtwoord in uw persoonlijke omgeving stelt u eenvoudig een nieuw wachtwoord in.

  • Mogelijk wordt het oude wachtwoord nog ingevuld door de browser. U kunt dit controleren door op het ‘oogje’ te klikken in het wachtwoord veld, het wachtwoord is dan kort zichtbaar.

  • Het kan enkele minuten tot een uur duren voordat u deze e-mail ontvangt. We raden aan om uw ongewenste e-mail, reclame en/of spam folder te controleren. Bekijk hier de meest voorkomende oplossingen.

Persoonlijke gegevens wijzigen

  • In uw persoonlijke omgeving wijzigt u gemakkelijk het e-mailadres. Kies voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, E-mailadres wijzigen. De wijziging dient u op beide e-mailadressen te bevestigen. Het nieuwe e-mailadres is ook gelijk uw nieuwe gebruikersnaam om in te loggen. Uw huidige wachtwoord blijft gewoon geldig. Kunt u niet meer inloggen? Wijzig dan uw e-mailadres met dit formulier.

  • Persoonsgegevens zoals een e-mailadres, wachtwoord, telefoonnummer en adres wijzigt u eenvoudig zelf in uw persoonlijke omgeving. Ga hiervoor naar Mijn gegevens, Persoonsgegevens.

  • U kunt zich afmelden voor commerciële en/of serviceberichten via uw persoonlijke omgeving. Ga hiervoor naar Mijn gegevens, E-mailvoorkeur.

Geselecteerde fondsen

Er zijn nog geen fondsen geselecteerd. Ga naar de Fondsselector en voeg uw fondsen toe.
Rendement & risico
Morningstar

Uw fondsen hebben een risico van 7 of minder

Klik op de link "Toon risicometer" voor het risico per fonds.

Geselecteerde fondsen

Hier vindt u uw geselecteerde fondsen. Bekijk uw selectie en koop uw fondsen eenvoudig aan.

Sluiten