Klacht indienen
Wij willen natuurlijk dat u tevreden bent. Hebt u een klacht? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, wij lossen het graag voor u op.
Klacht indienen
Een klacht kunt u op verschillende manieren aan ons doorgeven:
- Telefonisch via 0800-1971
- Schriftelijk naar onderstaand adres:
Evi van Lanschot
Afdeling Beleggingsservice
Postbus 1033
5200 BA ’s-Hertogenbosch - Via ons online klachtenformulier:
Hoe werkt de klachtafhandeling?
-
1
Na het doorgeven van uw klacht nemen wij deze zo snel mogelijk in behandeling
-
2
Binnen 10 werkdagen nemen wij contact met u op met een inhoudelijke reactie
-
3
De klacht wordt afgesloten met een bevestiging per telefoon, e-mail of post
Niet tevreden met onze oplossing?
Dat vinden we uiteraard erg jammer, maar het kan soms gebeuren dat we geen goede oplossing vinden voor beide partijen. U kunt altijd binnen 3 maanden na ontvangst van onze reactie de Geschillencommissie van het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) inschakelen, via www.kifid.nl of het telefoonnummer 070 - 333 8 999.