{"Faq":{"Title":"Veelgestelde vragenTest","Faqs":[{"Question":"Welke gegevens heb ik nodig om in te loggen?","Answer":"U logt in met het e-mailadres waarop u alle e-mail van Evi van Lanschot ontvangt en met een zelfgekozen wachtwoord. Hebt u nog geen wachtwoord aangemaakt of bent u het wachtwoord vergeten? Klik dan op 'wachtwoord vergeten' en volg de instructies.","ItemId":0},{"Question":"Ik krijg bij het wijzigen of aanmaken van een (nieuw) wachtwoord de foutmelding ‘De combinatie van het e-mailadres en de geboortedatum is niet juist.’ Wat moet ik doen?","Answer":"Dit betekent dat het e-mailadres en/of de geboortedatum niet overeenkomt met de gegevens die bij ons bekend zijn. Controleer of u het e-mailadres gebruikt waar u onze e-mails op ontvangt en of u de juiste geboortedatum invult. Lukt het niet om een wachtwoord aan te vragen? Neem dan contact met ons op.","ItemId":0},{"Question":"Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd. Waarom heb ik geen e-mail ontvangen?","Answer":"Het kan enkele minuten tot een uur duren voordat u deze e-mail ontvangt. We raden u aan uw ongewenste e-mail, reclame en/of spamfolder te controleren.","SidePanel":{"Title":"Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?","LinkText":"Bekijk hier de meest voorkomende oplossingen.","Paragraphs":[{"Paragraph":{"Text":"U logt in met het e-mailadres waarop u alle e-mail van Evi van Lanschot ontvangt en met een zelfgekozen wachtwoord. Hebt u nog geen wachtwoord aangemaakt of bent u het wachtwoord vergeten? Klik dan op wachtwoord vergeten en volg de instructies.","Align":"left","ImageAlign":"bottom","SideImage":{"Title":"","Alt":"","Version":3,"Url":"https://robeco.evivanlanschot.nl//images/login-evi-van-lanschot_tcm5-19210.png","MimeType":"image/png","FileName":"login-evi-van-lanschot.png","FileExtension":"png","Size":30762,"Width":624,"Height":429},"ItemId":0},"ItemId":0},{"Title":"U hebt een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar geen e-mail ontvangen? ","Paragraph":{"Text":"

Controleer of u het juiste e-mailadres invult en er geen typfouten in zitten. Het e-mailbericht is mogelijk in uw ongewenste post, spam- of junkfolder terecht gekomen. U herkent de e-mail aan het onderwerp: Nieuw wachtwoord instellen.

Zit de e-mail niet in een andere map dan is het aan te raden de veilige en geblokkeerde afzenders na te lopen. Te vinden via de instellingen van uw e-mailprogramma. U herkent de e-mailadressen van Evi van Lanschot aan de volgende domeinnaam: @evivanlanschot.nl.

Is de afzender Evi van Lanschot geblokkeerd? Markeer Evi van Lanschot dan als veilig. Vraag vervolgens een nieuw wachtwoord aan.

\nHebt u hierna nog geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op.","Align":"left","ItemId":0},"ItemId":0},{"Title":"Hoe weet ik dat er geen sprake is van phishing?","Paragraph":{"Text":"

Zo herkent u een e-mail van Evi van Lanschot:

Twijfelt u of de e-mail die u van ons ontvangen hebt wel echt is? Meld dit dan direct via de contactgegevens onderaan deze pagina.

","Align":"left","ItemId":0},"ItemId":0}],"Schema":"SidePanel","SchemaId":"tcm:5-18949-8","ComponentId":"tcm:5-18952","ItemId":18952},"ItemId":0},{"Question":"Ik heb een nieuwe telefoon. Hoe kan ik inloggen?","Answer":"

Welke situatie is van toepassing?

U hebt toegang tot de oude telefoon en de Inlog app.\n
Gebruik dan eenmalig deze telefoon om in te loggen. Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Verwijder het gekoppelde apparaat en koppel een nieuw vertrouwd apparaat.

U kunt met een sms-code inloggen op uw rekening.\n
Na inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord verschijnt na 10 seconden de sms-optie in beeld. Kies voor deze optie en vul de sms-code in. U bent ingelogd. Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie. Verwijder het gekoppelde apparaat en koppel een nieuw vertrouwd apparaat.

","ItemId":0},{"Question":"De Inlog app werkt niet. Hoe kan ik inloggen?","Answer":"

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u tweestapsverificatie niet meer kunt gebruiken. De app is verwijderd van uw telefoon, u hebt een nieuwe telefoon of er is om een andere reden iets veranderd in de koppeling van uw telefoon aan uw persoonlijke omgeving. In dit geval dient u de Inlog app opnieuw te koppelen.

Dit doet u door met een sms-code in te loggen in uw persoonlijke omgeving.

\n- Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.\n

- Na 10 seconden verschijnt de sms-optie onder in beeld.

- Kies voor deze optie en vul de sms-code in.

- U bent nu ingelogd.

- Kies in uw persoonlijke omgeving voor Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Tweestapsverificatie.

- Verwijder hier het gekoppelde apparaat.

- Klik op toevoegen en koppel vervolgens opnieuw een vertrouwd apparaat.

Bekijk hier alle veelgestelde vragen over het inloggen met tweestapsverificatie.

","ItemId":0}],"Schema":"Faq","SchemaId":"tcm:5-129-8","ComponentId":"tcm:5-15464","ItemId":15464,"Template":"JsonComponent","TemplateId":"tcm:5-15462-32","AudienceSelection":{"InvertSegmentation":"Show"}},"Labels":{"EmbeddedLabels":[{"Key":"warning-phishing-paragraph","Value":"Let op! U hebt waarschijnlijk een phishing website bezocht. Wij adviseren u om direct een nieuw wachtwoord aan te vragen via onderstaande knop. Of neem telefonisch contact met ons op via 0800-1971.","ItemId":0},{"Key":"warning-phishing-button-text","Value":"Vraag een nieuw wachtwoord aan.","ItemId":0},{"Key":"warning-phishing-button-url","Value":"https://inloggen.evivanlanschot.nl/personal/reset-password","ItemId":0},{"Key":"json-label-three","Value":"Open een rekening binnen 5 minuten","ItemId":0},{"Key":"json-label-four","Value":"Starten kan al vanaf € 1.000,-","ItemId":0},{"Key":"json-label-five","Value":"95% van onze klanten beveelt ons aan","ItemId":0}],"EmbeddedRtfLabels":[{"Key":"rt-json-label-six","Value":"Rekening openen","ItemId":0}],"AllLabels":{"warning-phishing-paragraph":"Let op! U hebt waarschijnlijk een phishing website bezocht. Wij adviseren u om direct een nieuw wachtwoord aan te vragen via onderstaande knop. Of neem telefonisch contact met ons op via 0800-1971.","warning-phishing-button-text":"Vraag een nieuw wachtwoord aan.","warning-phishing-button-url":"https://inloggen.evivanlanschot.nl/personal/reset-password","json-label-three":"Open een rekening binnen 5 minuten","json-label-four":"Starten kan al vanaf € 1.000,-","json-label-five":"95% van onze klanten beveelt ons aan","rt-json-label-six":"Rekening openen"},"Schema":"Labels","SchemaId":"tcm:5-158-8","ComponentId":"tcm:5-15465","ItemId":15465,"Template":"JsonComponent","TemplateId":"tcm:5-15462-32"}}