[{"Title":"(niet gebruikt)","Text":"Let op: wij hebben de beveiliging van uw rekening verbeterd. Om in te loggen moet u tweestapsverificatie gebruiken.","Schema":"MyRobecoAnnouncement","SchemaId":"tcm:5-14231-8","ComponentId":"tcm:5-18258","ItemId":18258,"Template":"CleanJsonComponent","TemplateId":"tcm:5-18243-32","AudienceSelection":{"InvertSegmentation":"Show"}},{"Title":["Inloggen in twee stappen zonder smartphone"],"Text":"

Inloggen met de inlog app is de veiligste optie en werkt ook het makkelijkst.

Wij hechten veel waarde aan veilig online bankieren. Uit veiligheidsoverwegingen adviseren wij dan gebruik te maken van de inlog app. Alleen in het geval u geen smartphone bezit, maak dan gebruik van SMS.
Terug naar instellen met de inlog app

","Link":{"Url":"/personal/update-mobile-number","Title":"SMS instellen - Stap 1","ExternalLink":"/personal/update-mobile-number","IsAddToCart":false,"AddToCart":"","GetTargetHtml":"","ComponentLinkMultimediaUrl":"","GetButtonClass":"","Schema":"Link","SchemaId":"tcm:5-84-8","ComponentId":"tcm:5-18259","ItemId":18259},"Textcolor":"black","RiskMeter":0,"Schema":"CampaignHero","SchemaId":"tcm:5-157-8","ComponentId":"tcm:5-18260","ItemId":18260,"Template":"CleanJsonComponent","TemplateId":"tcm:5-18243-32","AudienceSelection":{"InvertSegmentation":"Show"}},{"Title":"SMS instellen in 2 stappen","Steps":["Geef uw mobiele nummer door","Ontvang de toegangscode via SMS"],"Schema":"Steps","SchemaId":"tcm:5-127-8","ComponentId":"tcm:5-18263","ItemId":18263,"Template":"CleanJsonComponent","TemplateId":"tcm:5-18243-32"},{"Title":"Dit hebt u nodig","Steps":["Een mobiele telefoon waar u een SMS op kunt ontvangen"],"Schema":"Steps","SchemaId":"tcm:5-127-8","ComponentId":"tcm:5-18261","ItemId":18261,"Template":"CleanJsonComponent","TemplateId":"tcm:5-18243-32"},{"Title":"Hoe moet ik straks inloggen via SMS?","Introduction":"Inloggen werkt straks iets anders dan u gewend bent maar nog steeds heel eenvoudig.","Usplist":[{"Image":{"Title":"","Alt":"","Version":1,"Url":"https://robeco.evivanlanschot.nl//images/mfa-step-1_tcm5-20020.svg","MimeType":"image/svg+xml","FileName":"mfa-step-1.svg","FileExtension":"svg","Size":2656,"Width":0,"Height":0},"Title":"U voert uw gebruikersnaam en wachtwoord in","ItemId":0},{"Image":{"Title":"","Alt":"","Version":1,"Url":"https://robeco.evivanlanschot.nl//images/mfa-step-2-sms_tcm5-20022.svg","MimeType":"image/svg+xml","FileName":"mfa-step-2-sms.svg","FileExtension":"svg","Size":7733,"Width":0,"Height":0},"Title":"U ontvangt een toegangscode via SMS","ItemId":0},{"Image":{"Title":"","Alt":"","Version":1,"Url":"https://robeco.evivanlanschot.nl//images/mfa-step-3-sm2_tcm5-20024.svg","MimeType":"image/svg+xml","FileName":"mfa-step-3-sm2.svg","FileExtension":"svg","Size":8346,"Width":0,"Height":0},"Title":"U voert de toegangscode in en klaar. U bent nu veilig ingelogd","ItemId":0}],"Schema":"UspWithImage","SchemaId":"tcm:5-1867-8","ComponentId":"tcm:5-18268","ItemId":18268,"Template":"CleanJsonComponent","TemplateId":"tcm:5-18243-32","AudienceSelection":{"InvertSegmentation":"Show"}},{"Title":"Kunt u niet met een smartphone of telefoon met SMS overweg?","Paragraph":{"Text":"Neem dan contact met ons op. Dan kunnen we samen kijken hoe we u verder kunnen helpen. De klantenservice staat u graag te woord. Bel 010 - 224 11 99, we staan voor u klaar op werkdagen van 09:00 tot 17:30.","Align":"left","ItemId":0},"Schema":"CampaignParagraph","SchemaId":"tcm:5-1811-8","ComponentId":"tcm:5-18254","ItemId":18254,"Template":"CleanJsonComponent","TemplateId":"tcm:5-18243-32","AudienceSelection":{"InvertSegmentation":"Show"}},{"Title":"Veelgestelde vragen","Faqs":[{"Question":"Wat is een tweestapsverificatie? ","Answer":"

Met tweestapsverificatie voorkomt u dat anderen toegang krijgen tot uw rekening. Zelfs als ze uw wachtwoord weten.

Zo werkt het:

Gekoppeld apparaat
\nU stelt een vertrouwd apparaat in dit kan een smartphone of tablet zijn. We weten vervolgens dat het apparaat van u is en dat we het kunnen gebruiken om uw inlog te verifiëren.

Gekoppeld telefoonnummer
\nU stelt een vertrouwd telefoonnummer in. Op dit nummer ontvangt u verificatiecodes via SMS. Een verificatiecode is een tijdelijke code die naar uw telefoonnummer wordt verstuurd. Het gekoppelde telefoonnummer gebruiken we ter verificatie op het moment dat u geen toegang meer hebt tot de inlog app.

Nadat u tweestapsverificatie hebt ingesteld moet u zowel uw wachtwoord invullen als toegang tot uw apparaat/telefoonnummer hebben.

","ItemId":0},{"Question":"Ik heb geen smartphone?","Answer":"Wanneer u geen smartphone hebt kunt u kiezen voor de optie ‘ik heb geen smartphone’. Op deze manier stelt u tweestapsverificatie met een SMS code in.","ItemId":0},{"Question":"Mijn partner en ik gebruiken dezelfde telefoon?","Answer":"

De veiligste manier is inloggen met de inlog app voor beide rekeninghouders.

Wanneer u 1 telefoon voor beide rekeninghouders wilt gebruiken kunt u kiezen voor de volgende opties:

Optie 1:
\n- Eén rekeninghouder kiest bij het instellen van tweestapsverificatie voor de optie 'inlog app'.\n
\n- De andere rekeninghouder kiest voor de SMS mogelijkheid via de optie ‘ik heb geen smartphone’.

Optie 2:\n
Beide rekeninghouders kiezen bij het instellen voor de SMS mogelijkheid via de optie ‘ik heb geen smartphone’. Het is mogelijk om hiervoor hetzelfde telefoonnummer te gebruiken.

","ItemId":0},{"Question":"Waarom is de inlog app de veiligste methode?","Answer":"

Met de inlog app kunt u instellen dat een wachtwoord moet worden gebruikt in combinatie met een bevestiging op uw smartphone. Dit noemen we verificatie in twee stappen.

U voegt een extra beveiligingslaag toe aan uw rekening. Zelfs als iemand uw wachtwoord weet bent u de enige persoon die toegang hebt tot uw account. Alleen uw wachtwoord is niet langer genoeg om toegang te krijgen.

","ItemId":0}],"Schema":"Faq","SchemaId":"tcm:5-129-8","ComponentId":"tcm:5-18246","ItemId":18246,"Template":"CleanJsonComponent","TemplateId":"tcm:5-18243-32","AudienceSelection":{"InvertSegmentation":"Show"}},{"Title":"Maak uw rekening direct veiliger","Text":"Activeer inloggen via SMS. Ik gebruik toch liever de inlog app","Link":{"Title":"SMS instellen - Stap 1","ExternalLink":"/personal/update-mobile-number","IsAddToCart":false,"AddToCart":"","GetTargetHtml":"","Url":"/personal/update-mobile-number","ComponentLinkMultimediaUrl":"","GetButtonClass":"","ItemId":0},"Schema":"Paragraph","SchemaId":"tcm:5-146-8","ComponentId":"tcm:5-18265","ItemId":18265,"Template":"CleanJsonComponent","TemplateId":"tcm:5-18243-32","AudienceSelection":{"InvertSegmentation":"Show"}}]